.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبوری در هم‌اندیشی الحاق محلات جدید به شهر ساری مطرح کرد؛
به سنگ‌اندازی‌ها توجهی ندارم ؛ سرم را فقط در مقابل مردم خم می‌کنم
شمال نیوز : وی به فرموده مقام معظم رهبری در مورد مدیریت جهادی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی اینکه 100 روزه پارک ملل احداث شود، 29 روزه امام‌زاده یحیی تعریض شود و تلاش در احداث زیر گذر میدان فرح‌آباد و تبدیل کردن پادگان قدیم ساری به بوستان ولایت که در حال اجراست.....
به سنگ‌اندازی‌ها توجهی ندارم ؛ سرم را فقط در مقابل مردم خم می‌کنم

شمال نیوز : شهردار ساری گفت: شهرداری ساری به‌دلیل آنکه مردم‌داری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بر این اساس لحظه‌ای از عملگرایی مبتنی بر اقدام و عمل که فرموده مقام معظم رهبری است غافل نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری در نشست هم‌اندیشی الحاق محلات جدید به شهر ساری اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست قدردانی از منتخبان مردم در سمت‌های شورای اسلامی روستا و دهیاران است که در شورای اسلامی چهارم زحمات زیادی را متقبل شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های جامع توسط وزارت راه و شهرسازی تهیه و از طریق مشاورانی که در این امر انتخاب می‌شوند صورت می‌گیرد، افزود: 21 سال قبل آخرین طرح جامع شهر ساری ابلاغ شد و از سال 84 تاکنون ساری فاقد طرح جامع جدید بود، طبق قانون طرح جامع قدیم تا زمانی که طرح جدید تدوین نشده است، لازم‌الاجرا است.

شهردار ساری جلسات هم‌اندیشی و مشورت برای حل مشکلات را سیاسی ندانست و گفت: حرف‌های مرا سیاسی تلقی نکنید شهرداری هم علاقه‌مند بود تا توسعه شهر به سمت دریای مازندران توسعه یابد.

این مسؤول با اشاره به اینکه چه باید کرد که پیش از شروع دوره خدمت بنده در شهرداری دو بخش رودپی شمالی و جنوبی شکل گرفته بود، اضافه کرد: بر اساس قانون هیچ بخشی نمی‌تواند اضافه و یا کم شود جز اینکه بعد از مراحلی در وزارت کشور تصمیم قبلی باطل اعلام شود.

* شهرداری پیشنهاد توسعه شهر به سمت دریا را داده بود

عبوری با بیان اینکه شهرداری ساری پیشنهاد کرده بود تا توسعه شهری از ساری به سمت دریا صورت پذیرد، تصریح کرد: این طرح از سوی وزارت کشور قابلیت اجرایی شدن داشت اما به هر دلیلی صورت نگرفت.

وی محدوده شهر ساری را از شمال تا دیوار دانشگاه روزبهان دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری به رفاه شهروندان می‌اندیشد اما بپذیرید که در این حیطه مطروحه تمام اختیارات امر بر عهده نهاد شهرداری نیست اما این نهاد به‌دلیل آنکه مردم‌داری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بر این اساس لحظه‌ای از عملگرایی مبتنی بر اقدام و عمل که فرموده مقام معظم رهبری است غافل نمی‌شود.

* رفاه متوازن شهروندی دغدغه‌ تیم مدیریت شهری

شهردار ساری با اعلام اینکه طرح جامع شهر ساری اردیبهشت‌ماه 95  ابلاغ شد و نحوه واگذاری آن در همه ابعاد دیده شد، تصریح کرد: یکی از دلایل عقب‌ماندگی ساری همین نگاه‌های سیاسی است و بعد از خود، می‌پرسیم چرا رشد و توسعه ساری با شتابی اندک پیش می‌رود.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای رسیدن به شرایط مطلوب توسعه و رفاه شهروندی دغدغه‌ تیم مدیریت شهری باید کار برای مردم باشد، خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار 10 روستا به سه منطقه شرق، غرب و جنوب مرکز استان مازندران الحاق شده است و شهرداری قطعاً با مطالعاتی که انجام پذیرفته و کار کارشناسی از مشکلات موجود مطلع شده اما فراموش نکنیم که برای انجام این امر باید طبق قانون رفتار شود و انتظارات از شهرداری نباید فراتر از این مهم باشد.

عبوری با بیان اینکه خیلی‌ها به‌خاطر اینکه عبوری زیاد می‌داند نمی‌توانند او را تحمل کنند، اضافه کرد: از ابتدای خدمت تاکنون، خدمتگذاری به مردم را در عمل نشان داده‌ام و هر جا تیم مدیریت شهری ورود پیدا کرد، خروجی آن برای شهر ساری آبادانی و پیشرفت بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در الحاق روستا به شهر به جبر، خدمات روستایی را جایگزین خدمات شهری نخواهد کرد، گفت: 3 هزار و 500 هکتار ساری به 4 هزار هکتار وسعت تبدیل شد و حریم شهر تا 12 هزار هکتار افزایش یافته است.

شهردار ساری اظهار کرد: در اجرای الحاق روستای 10 گانه به شهر ساری بیش از 50 هزار نفر به جمعیت مرکز مازندران اضافه شد و دغدغه من برای اهالی همه محله‌های مختلف ساری است.

این مسؤول با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی شهرداری به محلات 10 گانه الحاقی به شهر ساری کمتر از سایر محلات نیست و نخواهد بود، بیان کرد: از ابتدای حضور در شهرداری بیان کردم که شهر ساری باید از توسعه متوازن برخوردار شود اگر امروز این نهاد در حال ساخت بوستان بانوان در شمال شهر و همزمان دو زیرگذر در جنوب شهر، احداث زیرگذر در ذغال‌چال، دوربرگردان در بلوار پاسداران و بوستان ولایت در مرکز شهر ساری را در دستور کار قرار دارد، این یعنی گستردگی انجام پروژه‌ها در تمام جغرافیای ساری در حال شکل‌گیری است.

* تبدیل بودجه 70 میلیارد تومانی شهرداری ساری به 584 میلیارد تومان

عبوری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، وظیفه اصلی مدیران امیدآفرینی باشد، خاطرنشان کرد: به‌عنوان سرباز کوچک ولایت اعلام می‌کنم با اجرای متوالی پروژه‌های عمرانی، کار، تلاش و پیگیری، امیدآفرینی برای اهالی شهر حاصل شده باشد.

وی افزود: امیدآفرینی با جلسات و همایش‌ها ایجاد نمی‌شود، وضعیت شهر ساری بعد از 39 سال و این  چهار سال اخیر دیده شده است، همه مدیران به اندازه توان و عرضه خود کار کرده و می‌کنند.

شهردار ساری با بیان اینکه برای خدمتگذاری به مردم یاد گرفتم سرم را فقط در مقابل مردم خم کنم و نه مدیران بالادستی، اظهار کرد: این را با خدای خود عهد کرده و شاکرم تاکنون برای احقاق حق مردم ساری کوتاهی نکردم.

این مسؤول ادامه داد: اگر اهل معامله بودم با تمام مشکلات موجود در کشور، ساری به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نمی‌شد.

عبوری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمان می‌دهد حماسه اقتصادی اجرا شود، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم ولایتمداریم، حاصل حماسه اقتصادی در ساری یعنی تبدیل بودجه 70 میلیارد تومانی شهرداری ساری به 584 میلیارد تومانی است.

وی به فرموده مقام معظم رهبری در مورد مدیریت جهادی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی اینکه 100 روزه پارک ملل احداث شود، 29 روزه امام‌زاده یحیی تعریض شود و تلاش در احداث زیر گذر میدان فرح‌آباد و تبدیل کردن پادگان قدیم ساری به بوستان ولایت که در حال اجراست.

شهردار ساری با بیان اینکه وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند اقدام و عمل خاطرنشان کرد: یعنی اجرای طرح به زمین‌ مانده هدایت آب‌های سطحی بعد از 17 سال و انجام آن از سوی شهرداری ساری بعد از یک سال و نیم، در حالیکه انجام پروژه طرح هدایت آب‌های سطحی از دغدغه‌های مهم مردم مرکز مازندران بود.                        

* اجرای حجم زیاد پروژه‌های کلان در ساری شعار نیست

این مسؤول با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها خواب و خیال و شعار و برنامه نیست و همه در سایه اقدام و عمل انجام شده است، گفت: با تمام سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌هایی که همه مردم شهر از آن خبر دارند و می‌دانند از کجا نشأت می‌گیرد و ما به آن توجهی نداریم؛ چرا که توجه ما خدمت به مردم است، هر که دلش هرچه خواست بگوید ما با تمام توان برای خدمت به مردم حرکت می‌کنیم.

عبوری در ادامه به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها گفت: احکام شورای عالی شما آماده می‌شود و برخی کارها در محلات به‌صورت هیأت امنایی و به‌صورت شورای عالی اداره می‌شود، شهرداری نمی‌خواهد برای مردم مشکل ایجاد کند، درد دل مردم روستا را وقتی کسی پاسخگو نیست اعضای محترم شوراها می‌شنوند، لازم است همدیگر را درک کنیم.

* نگرانی برای الحاق روستا به شهر وجود ندارد

عبوری با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شهرداری در کنار شما به‌عنوان اعضای شوراها و دهیاران قرار دارد، بیان کرد: هیچ نگرانی برای الحاق شدن به شهر ساری نداشته باشید.

وی دسترسی به حمل و نقل شهری، ایجاد فضای ورزشی، احداث پارک و توسعه فضای سبز و ایجاد رفاه شهروندی به‌طور یکسان در تمام محلات ساری را حق مردم محلات مختلف دانست و ادامه داد: اضافه شدن 500 هکتار عرصه به فضای شهری برای خدمات‌رسانی نیازمند آموزش نیروی انسانی و افزایش ماشین‌آلات است که فرصت می‌خواهد.

شهردار ساری  در بخش پایانی سخنانش با اعلام اینکه سطح مطالبات مردم ساری افزایش یافته است و این اتفاق باید 20 سال پیش از این می‌افتاد، افزود: هر فردی بخواهد خدمتگذار شهروندان ساروی در شورا و شهرداری شود نمی‌تواند به عقب برگردد، دغدغه مردم ساری باید سرلوحه کار قرار گیرد.

این مسؤول در پایان گفت: تمام طرح‌های تدوین‌شده در سند چشم‌انداز مرکز مازندران توسط مدیریت شهری به‌صورت مسیر مشخص ریل‌گذاری شده است و هر فردی  که می‌خواهد خدمتگذار مردم ساری باشد باید این مسیر را تا نقطه هدف طی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 اسفند 1395
جدی آقای عبوری؟! سرتونوبرای مردم خم می کنی؟! دیگه تموم شد،خفتن درقصرهای مجلل شمارو از مردم جدا کرد و این رفتارتون باشعار مردمداری جوردرنمیاد! هم نشینی شماباافرادی که غارتگر مردمند معنی ندارد.
تقوی 21 اسفند 1395
درود بر مهدی عبوری. مخالفان او بدانند آه مردم دامنشان را خواهد گرفت. آقای عبوری در آینده هم مثل دیروز و امروز در خط ولایت بمان و بدان این مردم بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند و این مردم هستند که تو را بعد از خدا حفظ می کنند، پس نگران هیچ چیز نباش . دوستداران شهردار هم بدانند این حرف های اخیر که می گوید عبوری حتی اگر هم می خورد، نوشش جانش!! در واقع دست ساخته دشمنان عبوری و ساری است که وقتی دیدند نمی توانند به صورت مستقیم اتهامات واهی شان را ثابت کنند، سعی دارند در قالب شعارها و شایعاتی از این دست حرف خودشان را در بین مردم جا بیاندازند
نا شناس 21 اسفند 1395
جناب اقای دکتر عبوری ما جوانان ساری فول میدهیم که با تمام وجود پشتیبان شما بوده .و از شما حمایت کامل و همه جانبه را انجام خواهیم داد ما شما را دوست داشته و داریم .خدا نگهدار تو دست علی یار تو مهدی برهانی.عباس قلی پور.حسن ساداتی.عیسی نبی زادهاحمد احمدی.
نا شناس 21 اسفند 1395
شهر دار پرتلاش دوستت داریم .جوانان.حامی مهندس زلیکانی
رضا -بلوار سيدالشهداء 21 اسفند 1395
شهردار محترم جناب آقاي عبوري من 30 سال است كه در شهر ساري زندگي ميكنم وهميشه از اينكه اين شهر مركز استان فقط امكانات يك روستاي بزرگ را داشت رنج مي بردم وبا آمدن جنابعالي به مردم ساري واستان نشاط وسر زندگي وشور فزاينده اي با كارهاي عمراني و زير بنايي داده ايد لذا از تمام تلاش جنا بعالي ومجموعه شهرداري تشكر كرده وچشم به رشد وارتقاء بيشتر دوخته ايم .(در ضمن در هنگام تفرج در پارك ملل دوستاني از قائمشهر ونكا وحتي بهشهر را ديده ا م كه نشان از اين دارد اين شهر وامكاناتش فقط به مردم شهر ساري برنميگردد بلكه همه استان از آن استفاده مي كنند.). با تشكر تشكر تشكر...
نا شناس 21 اسفند 1395
عبوری دوستت داریم از صمیم قلب.جوانان سیدالشهدا600.قرق.شفا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.